Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Ορίζοντας..

alt
Φεγγαρόλουστος ο ουρανός μου
Ασήμι σκαλωμένο στα σύννεφα
Γρύλος ψέλνει τους περαστικούς
Το χέρι μου στο χέρι σου και βήματα
Θαλασσιά χάντρα στο πέλαγος ρίχνεις,
μάτι κακό να μη μας δει
Φιλιά  κι ανάσες μπλε, μακροβούτια κάνουν
Καλοκαίριασε το σώμα μας
Παλμός ερωτικός ο κάθε χτύπος
Φλέβες που κυλάς, Επιθυμία μου
Γαλαζοπράσινα τα μονοπάτια που ρέεις..
Περπατάς το κορμί μου
Άνθος που σε τυλίγει,
σε κλείνει, σε απορροφά..
Μέλισσα που κεντρί αφήνει
και ξεψυχά επάνω μου
Τα χείλη σου καρπός που τρέφει όνειρα
Τα μάτια σου λιοπύρι και με καίνε
Θύελλα, τρικυμία ο Έρωτας
Σηκώνονται κύματα σε επανάληψη
Άγριος ο ψίθυρος του ανέμου
Αρώματα ηδονικά λεηλατούν το πέλαγος
την ώρα.. που και τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα
διαστέλλονται..



για Σένα.. Ζωή μου..




L.N.E

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου