Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Πέμπτη εποχή..

alt
Στο κρεβάτι εγώ
κι ένας κρίνος
Μεγαλείο ο ύπνος μαζί του
Χωρίς σκέψεις,
τα μάτια ανοίγω
Πλάι μου, εσύ
Οσφραίνομαι άρωμα άνοιξης
Μοναδικής, δικής μου
Κρίνος γυμνός,
λευκός
Αφή βελούδου το δέρμα Σου
Το όνειρο ζωντανό
Μάτια ανοιχτά
Σε βλέπω
Νιώθω το φως επάνω μου
Θερμοκρασία σώματος 36,6
Θερμοκρασία ψυχής;
Το θερμόμετρο έσπασε
Ο υδράργυρος, στο πάτωμα λάμπει
Η πέμπτη εποχή ξημερώθηκε,
στην αθέατη πλευρά του Φεγγαριού
Εκεί που ανθίζουν οι κρίνοι
και τα μάτια, λάδι άγουρο στάζουν
Τα μάτια σου
Ο ουρανός σε πορεία ανάστροφη
Οι ρίζες επάνω
Ο άνεμος τις φυσά
Το άνθος στη γη,
βαθιά
Ρουφά μέλι από την πηγή την πρώτη
Από το Α σου λέω
Φιλί.. φιλιά
Μια πεταλούδα σε πίνει
Μεθυσμένη ακόμα,
στο λευκό σου σεντόνι εγώ..





αφιερωμένο



L.N.E

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου