alt
Περιμένω τις νύχτες
Να βρεθώ στο σκοτάδι
Αγκαλιά να με πάρει
Ο δικός μου καημός

H δικές μου αλήθειες
Κάθε μια με σημάδι
Που εσύ έχεις βάλει
Στις βραδιές μου σαν φως

Και αφήνω κάθε δάκρυ να κυλήσει
Μέχρι ν' αρθεί η αυγή για να τα σβήσει
Τα χαμένα μου κρυμμένα όνειρα
Που τα άγγιξα κοντά σου μια φορά
Παραδίνω την καρδιά μου στο φεγγάρι
Μήπως έτσι όταν κοιτάς ψηλά το βράδυ
Σου θυμίσει κάποιο πρόσωπο γνωστό
Που πεθαίνει να σου λέει σ' αγαπώ

Κάθε λέξη που γράφω
Να ναι η συντροφιά σου
Μέχρι ν' αρθεί κοντά σου
Η δική μου ψυχή

Μόνο εγώ υπογράφω
Μαρτυράς μου ο χρόνος
Οδηγός μου ο πόνος
Η καρδιά μου χαρτί

Και αφήνω κάθε δάκρυ να κυλήσει
Μέχρι ν' αρθεί η αυγή για να τα σβήσει
Τα χαμένα μου κρυμμένα όνειρα
Που τα άγγιξα κοντά σου μια φορά
Παραδίνω την καρδιά μου στο φεγγάρι
Μήπως έτσι όταν κοιτάς ψηλά το βράδυ
Σου θυμίσει κάποιο πρόσωπο γνωστό
Που πεθαίνει να σου λέει σ' αγαπώ