Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Στο νησί των Ανέμων..










20071206231705_maldives-pictures2.JPGΜια λέξη σου μόνο αρκεί,
μια σου ανάσα
Έρωτας είσαι
Πάθος και λάθος μαζί
Άγγελος και δαίμονας αντάμα
Αγάπη μου
Ζωή μου
Στη λίμνη μέσα νούφαρο
Είδωλο θεϊκό
Άνθος λευκό
Αμάραντο
Ρίζωσες εντός μου
Βαθιά..
Στ΄ απάτητα όνειρα
Στα πράσινα νερά μου
Γύρω πλαγιές κι ερωδιοί
Εσύ καθρέφτης  ουρανός
να κλέβεις φως απ΄ τ΄ άστρα
Ν΄ αποπλανείς γοργόνες μάγισσες
Σκλάβες  σου πριγκίπισσες,
με μύρο να σε λούζουν 
Να αιχμαλωτίζεις πόθους
έτοιμους να εκραγούν
Ναυαγούς πόθους,
στο αμπάρι να τους κλείνεις
συντροφιά να κρατούν στο πέλαγος
Ιππότης, με το σύννεφο να ενώνεσαι
Να με τυλίγεις
Να με αγαπάς
Να προσπερνάς φτερωτούς θεούς
Να αναρριχάσαι στις άκρες των δαχτύλων μου
Φιλί φιλί να με κερδίζεις
Να ξεψυχάς στη θάλασσα
ταξιδεύοντας το πιο μακρύ ταξίδι
Καταλήγοντας βροχή
στο νησί των Ανέμων..
στον Οίκο Σου..




αφιερωμένο..



L.N.E



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου