Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Το γραμμενο μου..

Το γραμμενο μου..

Αναπωλω το ακουσμα στα αυτια μου να μου λες
σε αγαπω παρα πολυ ψυχη μου..
Γιατι εγω δεν ειμαι πιο περα απο την καρδια σου,
αλλα μεσα της, εκει ζω, εκει κατοικω, ολα εκει..
Να γευομαι την γλυκα των χειλιων σου, την αγκαλια σου,
το αγγιγμα σου, την νοστημαδα σου, κι ολα αυτα μεσα
απο ενα φιλι, το φιλι μας ψυχη μου!
Να βαλω το κεφαλι μου στο στηθος σου, και να
αισθανθεις στο λαιμο σου την αναπνοη μου καθως χαιδευει
το σωμα σου σε επαφη αγαπης..
Σε αγαπω αγαπη μου, αχ σε αγαπω τοσο πολυ, αμετρητα πολυ!!!!
Κρατα σφιχτα το χερι μου και νιωσε ασφαλης διπλα μου,
εισαι η φλογα που ζεσταινει την καρδια μου, την ψυχη μου,
η ιδια η φωτια σου αναβει την ζωη μου, το ονειρο μου
και καθε μου επιθυμια οτι εσυ εισαι η γυναικα μου,
το γραμμενο μου, του θεου σταλμενο δωρο,
γιατι η καρδια εχει δικους της νομους..
Δεν αγαπαει παντα οπου την αγαπουν,
γι'αυτο και ειναι ενα μικρο θαυμα
οταν δυο ανθρωποι ανταμοσουν,
οταν νιωσουν τα ιδια..
Εισαι το γραμμενο μου
ψυχη μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου