Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Η απολυτη ψυχη μου..

Η απολυτη ψυχη μου..


Εισαι στην καρδια μου αγαπη μου και γαληνευεις την ψυχη μου
σε οτι κανω εδω που ζω πρεπει να σου δεινω..
Τα δακρυα των αγγελων μεσα απο την κραυγη τους περνουν
και πευτουν σαν βροχη απο τον ουρανο.., και η απαλη ανασα
του ουρανου εστειλε μυνημα οτι στην αγαπη μας τελος δεν υπαρχει..
Εισαι το ηλιοβασιλεμα απο τα δυτικα, η αλυσιβα ομορφια,
το οικοσημο των ωκεανων..
Η ζεστασια της μερας, εισαι το αστερι που με καθοδηγει
στον τοπο μου..
Εισαι η βροχερη ανοιξη στη ζωη μου, και η γλυκια πρωινη
δροσια στη ψυχη μου..
Εισαι το τριανταφυλλο που σηματοδοτει για την αγαπη
στις καρδιες μας, και την ειρηνη που φερνει το
τραγουδι των αγγελων στις ψυχες μας..
Εισαι το φιλι που αναπολη η γευση μου καθως σε σκευτεται..
Για ολα μιλησα μεσα απο για σενα..
Εισαι μεσα στα γραμμενα στο βιβλιο της ζωης,
Εισαι το πεπρομενο μου ψυχη μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου