Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Σου υπόσχομαι..

Σου υπόσχομαι..



Σε αγαπω καθε μερα και περισοτερο ψυχη μου
και σου ζητω να σου φορεσω αυτο που θελεις
πολυ.. Αυτο που μου εχεις ζητησει, ξερεις εκεινο
το δαχυλιδι, το δαχτυλιδι μας ψυχη μου..
Και μπορω να σου υποσχεθω να κανουμε πραγματα,
πραγματα που ξερουμε, αυτα τα ονειρακια να τους 
δωσουμε πνοη και ζωη, να τα βλεπουμε και να χαιρομαστε
καθως μεγαλωνουν διπλα μας και πραγματικα..
Εισαι πιο πολυτιμη και απο ενα μαργαριταρι ψυχη μου!
Το μονο κοριτσι για μενα σε αυτον τον κοσμο ψυχη μου
η καρδια μου ειναι μεσα στη χουφτα σου,πανω στο χερι σου
ψυχη μου ομορφη και ατοφια!
Βαθια μεσα στον πατο της ψυχης μου
μια πυρκαγια καιει
το καθε μου θελω γιατι σε λαχταρω
πολυ Αστερακι μου!
Επιθυμια στη ζωη μου, στο καθε μου ονειρο
στη καθε μου σκεψη ειναι οτι σε εχω
στο πλευρο μου ψυχη μου!
Εισαι ο δεσμος στη ζωη μου σε οσα κανω
και σε οσα ξερω..
Με ενα οχι σου δεν μπορω να ανασανω
δεν μπορω να ζησω
και την
ζωη μου ακομη για σενα την δινω ψυχη μου.
Γονατιζω πανω στο εδαφος με το ενα
μου γονατο και σου ζηταω
να με παντρευτεις
και σου υποσχομαι αγαπη
και να σε αγαπω σε οτι κανουμε
και σε οτι περασουμε μαζι ψυχη μου..
Σε αγαπω και θα σε αγαπω περισσοτερο
και απο την αιωνιοτητα ψυχη μου ατοφια..
Ζητω το χερι σου και σε παρακαλω αγαπη μου
να γινεις η γυναικα μου..
Επιθυμια μου για μας μια οικογενεια
ενα αγορι για σενα, και ενα κοριτσι για μενα..
Σε αγαπω περισσοτερο κι απ την ζωη μου
στον κοσμο αυτο και στον αλλον της αιωνιοτητας
και σου ζητω να φορεσεις το δαχτυλιδι μου ψυχη μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου