Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Με καθε σου ανασα..

Με καθε σου ανασα..


Αγαπη μου
Οταν γραφω αυτες τις γραμμες εισαι η σκεψη στο μυαλο μου
με καθε ανασα σου μου δινεις λογο να ξυπναω.. Ζω για σενα..
Θελω μαζι στη διαρκεια της μερας, αλλα και της νυχτας
μαζι να βαδιζουμε..
Προσευχομαι ο θεος να σε κραταει σφιχτα, και δινω χαρη σ'αυτον
να σε προσεχει σε καθε σου βημα..
Εισαι το φως που καθοδηγει τον τροπο μου
στη ζωη μου καθε μερα..
Εισαι το αιμα που τρεφει τις φλεβες μου, εισαι η ψυχη που θεραπευει τον πονο μου..
Εισαι το πεπρωμενο μου Αγαπη μου..
Και οταν το μυαλο μου γινεται πιο δυνατο, τοτε ερχομαι
μαζι σου πιο κοντα στην αιωνιοτητα..
Μεσα στην καρδια μου ζεις εσυ..
Σ'αγαπω τοσο πολυ ψυχη μου..
Δεν υπηρξε μεγαλητερη αγαπη στη ζωη μου απο σενα,
απο σενα που ζεις μεσα μου, μουσσα μου..
Γιατι οι παντες, και τα παντα ξερουν
οτι η αγαπη μου για σενα φτανει
ως το τελος της αιωνιοτητας..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου