Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Ουυυυφφφφ....!!!!

Ουυυυφφφφ....!!!!

Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν αξίζουν όλες οι συμβάσεις που ακολουθούμε στη ζωή μας!
Πρέπει να είμαι η καλή κόρη, η υποστηρικτική κ.τ.λ.
Πρέπει να είμαι καλή γκόμενα, να μην απατώ, να μην κοροϊδεύω...
Ή να είμαι η καλή φίλη, να είμαι πάντα εκεί για τον άλλον ακόμη και αν γαμώτι μου δεν έχω όρεξη ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό να ακούσω!
Και ενώ δε μου φταίει κανένας νιώθω ότι μου φταίνε όλοι!
Αν είχα ευκαιρία θα τα παρατούσα όλα!
Και νιώθω πως είμαι αχάριστη, γιατί έχω οικογένεια που με βάζει πάνω από όλα!
Έχω αγόρι που με θέλει και με αγαπά...
Εγώ δε τη παλεύω!
Και όσο κι αν ονειρεύομαι ιδανικές καταστάσεις ξέρω πως ποτέ δε θα κάνω τίποτα από όλα αυτά που σκέφτομαι για διάφορους λόγους όπως π.χ. δε μπορώ να ταξιδέψω όλο το κόσμο γιατί πολύ απλά τώρα δεν έχω λεφτά να κατέβω για ένα καφέ σε αυτή τη φάση της ζωής μου!
Και όμως πάλι τα βαριέμαι όλα, και θέλω να αλλάξω σχέση που μετρά 3,5 χρόνια plus από τα 19 μου, ή πόλη αν και έχω μετακομίσει εδώ και ένα χρόνο!
Τάσεις φυγής θα το πουν οι ψυχολόγοι!
Τάσεις Κατερίνας θα τις έλεγα εγώ...
Εσείς τι πιστεύετε;
Πότε πρέπει να παρατάμε ότι μέχρι τώρα μας χαρακτηρίζει χωρίς να είναι απαραίτητα κακό;
Και πως να παίρνουμε την ευθύνη των πράξεων μας ενώ μετά σχεδόν πάντα μετανιώνουμε;
Πάλι απορίες... Χιχι!
Βέβαια όλα λύνονται αν κάποιος είναι πρόθυμος να μου προσφέρει 1 ψωροεκατομμυριάκι ευρώ να κάνω κάνα ταξιδάκι μωρέ το άμοιρο...
:-P
Χιχι!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου