Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Σε κοιταζω μεσα στην ψυχη σου..

Σε κοιταζω μεσα στην ψυχη σου..


Σε κοιταζω μεσα στην ψυχη σου φλεγομενος
μεσα στην καρδια μου ειναι η επιθυμια της αγαπης..
Εισαι το ονειρο μου σε καθε μου επιθυμια
σε ολη μου την ζωη η μεγαλη ευδαιμονια,
για να ξερει η καρδια σου την αγαπη μου..
Εχω εδω και καιρο την επαφη απ τα χειλη σου
το γλυκο και τρυφερο φιλι σου..
Την αισθηση απ το γλυκο σου χαδι, με ολη την τρυφεροτητα..
Γιατι να ξερεις, εχεις ορισει εκεινη την πλευρα μου
σαν ορυχειο του ποθου μεσα σε ολες τις νυχτες μου
και κοιταζω επανω στην εικονα σου το γλυκο μου αιμα
να αρχιζει να υπερθερμαινεται..
Μες στην καρδια μου αρχιζεις να φιλας με απαλοτητα
την σκεψη μου και την παρακαλας να σε αγκαλιασει με
το μοναδικο της αγγιγμα..
Και οταν με βαζω για υπνο, στο ονειρο μου σε κρατω
και στο περασμα μου βρισκω τον υπνο μου στολισμενο
με της ψυχης σου την αγαπη..
Συλλογιζομαι στο ονειρο μου, οτι το ονειρο αυτο ειναι απο 
σενα και ευχομαι το ονειρο αυτο να γινει πραγματικοτητα..
Οπως κι οτι ενας κλεφτης στο σκοταδι, που μπενει στην ψυχη
μου για να κλεψει την καρδια σου..
Σε αγαπω περισσοτερο καθε μερα μεσα
απο την καρδια της ψυχης μου..
Εισαι η επιθυμια της καρδιας μου,
γιατι η ψυχη μου εχει ορισει φλεγομενο ερωτα για σενα..
Εισαι το μοναδικο ορυχειο της ψυχης μου
που η καρδια μου ειναι δικη σου στην αιωνιοτητα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου