Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Σ'αγαπώ με όλη την δύναμη της ψυχής μου....

Σ'αγαπώ με όλη την δύναμη της ψυχής μου....



Είσαι τέλειος…είσαι απερίγραπτος.. είσαι καταπληκτικός
Με κάθε σου φιλί παραλύω.. μου αρέσεις
Είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί…
Έχεις υπέροχο χαμόγελο… υπέροχα μάτια.. γλυκιά φατσούλα
Μου αρέσουν τα πάντα πάνω σου…
Είσαι το ζουζούνι μου…
Μπορώ να είμαι ο εαυτός μου όταν είσαι μαζί μου
Με κάνεις να νιώθω όπως δεν ένιωσα ποτέ μου….



Νοιάζομαι για εσένα πιο πολύ και από την ίδια μου την ζωή
Με το χιούμορ σου μου φτιάχνεις την διάθεση…
Μου δίνεις δύναμη όταν χάνω την δικιά μου…
Είσαι το φως μέσα στο σκοτάδι της ζωής μου
Όταν ξυπνάω και σε βλέπω να κοιμάσαι δίπλα μου σαν άγγελος, χαμογελώ…..



Δίπλα σου γνώρισα την αληθινή και πραγματική αγάπη
Με κάνεις να θέλω συνέχεια να σε αγαπάω ακόμα πιο πολύ
Με κάνεις να μουδιάζω σε κάθε σου άγγιγμα, σε κάθε σου φιλί..
Μπήκες στην ζωή μου με απίστευτο τρόπο και είμαι περήφανη
που είμαι μαζί σου
Με ακούς και με καταλαβαίνεις…
Γελάμε συνέχεια όταν είμαστε μαζί
Η πιο όμορφη σκέψη είναι δική σου….
μου έχεις μάθει τι πραγματικά σημαίνει αγάπη.. με συμπληρώνεις
Είμαι σίγουρη ότι το αξίζεις…
Στα μάτια σου βλέπω αυτό που χρειάζομαι…
για πρώτη φορά νιώθω ότι μπορώ να στηριχτώ κάπου
Είσαι το θυμιό μου….
Και ας με παιδεύεις και με βγάζεις εκτός εαυτού, όταν με κοιτάς με εκείνα τα όμορφα ματάκια σου και μου χαμογελάς δεν μπορώ να αντισταθώ σε τίποτα, λιώνω μπροστά σου και σε λατρεύω ακόμα πιο πολύ
Δεν συμφωνείς σε όλα μαζί μου αλλά τουλάχιστον με ακούς
Για τον τρόπο που γελάς, που μιλάς, που θυμώνεις, που φωνάζεις....
Έχεις κλέψει την καρδιά μου....

ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΜΙΑ ΖΩΗ
να το θυμάσαι αυτό αγάπη μου.....


Στον Μ....
με αγάπη....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου