Τρίτη 13 Μαΐου 2014

*°•♥•°*Ναί σ αγαπώ *°•♥•°*

*°•♥•°*Ναί σ αγαπώ *°•♥•°*
***

Τα πλήκτρα έσπασα
τον πόνο γέλασα
Ξέσπασα  αλήθεια
Γράμματα σύμφωνα
λέξεις φωνήεντα
καμία βοήθεια

Στα μάτια έγραψα
στίχους στροφές μου
Στο δάκρυ έκρυψα
τις ενοχές μου
Έκανα ρίματα
Καρδιά διλήμματα
με το γιατί μου
Έκλαψα σήμερα
μου λείπεις φώναξα
Τόσο ζωή μου

Πάνω στα χείλη μου
Βροχή η θέρμη μου
Απ' την ψυχή μου
Χίλια τα δάκρυα
Χίλιες οι έγνοιες
Και τα γιατί μου

Τα πλήκτρα έσπασα
Κράτησα μόνο
Αυτά που έγραψα
Τις πρώτες λέξεις μου
Μετά τον πόνο
Σίγμα για 'σένανε
Άλφα η αγάπη
Γάμα το γέλιο σου
Άλφα στην άκρη 
Πι για τον πόνο μου
Ω μέγα  δάκρυ

Πήρα και μάζεψα
Πια τα κομμάτια μου
Δάκρυα σκούπισα
Από τα μάτια μου
Πήρα τα πλήκτρα σου
 στην αγκαλιά μου
Κι έγραφα ατέλειωτα
μες την καρδιά μου

Όσα μου φώναξε
ξανά η Ζωή μου
όσα στα χείλη της
κλαίει η ψυχή μου
Όσα η έλλειψη
τη νύχτα ουρλιάζει
όσα η σκέψη μου
πια με δικάζει

Χιλιάδες  γίνανε
όσα τ' αστερία
Χιλιάδες πέταξαν
σαν περιστέρια
Πάνω ζωγράφισαν
στον ουρανό
λέξη σου κράτησαν
γλυκιά ατέλειωτη

Ναι σ αγαπώ

***
10 Οκτ 2012•♥••♥•
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου