Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Στην πόρτα της ψυχής σου

Στην πόρτα της ψυχής σου
***

Ποιες τάχα λέξεις θα σου πω
Ποιες να σε νανουρίσουν
Να πιεις τα αθάνατο νερό
Ζωή να σου χαρίσουν

Κι αν κοιμηθείς μες τ' όνειρο
Εγώ που θα  σου χτίσω 
Θα είμαι εκεί μα το θεό
Άγγελο να σε ντύσω 

Κι αν μες τον ύπνο σου χαθείς
Σε κόσμο παραμύθι
Θα 'μαστε πάντα εμείς μαζί
Κουκί και το ρεβίθι

Ποιος δρόμος  πια ανηφοριά
Θα βγάζει στα όνειρα σου
Να τον ανοίξω σήμερα
Για να χαρεί η καρδιά σου

Κι αν είναι δύσκολος πολύ
Εγώ θα σε κρατήσω
Στης αγκαλιάς μου τα φτερά
Ψηλά  να σε αφήσω

Ποιο πες μου Άγγελου κρασί
Μπορεί να σε μεθύσει
Μνήμες και πόνους μάτια μου
Για πάντα να τα σβήσει

Να  βάλω τάμα τη ζωή
Μ' αυτή να τ' αγοράσω
Και με τα χείλη μια στιγμή
Ζωή να σε κεράσω

Ποιο φως να κλέψω ουρανέ
Να μοιάζει στη ματιά της
Να της το βάλω στην ψυχή
Ν' αγγίξει την καρδιά της

Όταν η νύχτα προχωρά
Να βλέπει μη σκοντάψει
Όση αγάπη μου χωρά
Ν' αφήσω να χορτάσει

Ποια μέρα θε μου, μου έταξες
Για να βρεθώ κοντά της
Ν' ακούσω την ανάσα της
Ν, ακούσω την καρδιά της

Μες τη ματιά της να χαθώ
Να μπω στα κύτταρα της
Παντού να γράψω σ αγαπώ
Στον πόνο στη χαρά της

Ποιο μέρος κρύβει ζωντανό 
Ανθό που φέρνει  αγάπη 
Σκοπό να βάλω να το βρω
Να πιεις  μην έχεις δάκρυ

Κι αν δεν το βρω να σκοτωθώ
Ν' ανθίσω μες το χώμα
Και με το αίμα για νερό  
Το κόκκινο του χρώμα  

Να βάψω τριαντάφυλλο
Στην πόρτα της ψυχής σου
Ν ανθίζει την αγάπη μου
Στους χρόνους της ζωής σου

***
12 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου