Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Την άνοιξη ν' ανθίσεις

Την άνοιξη ν' ανθίσεις
***
Εμπρός μου ανέτειλες
Ήλιε μου
Σαν δάκρυ κύλησες  υγρή αχτίδα
Στο κορμί μου μίλησες
Άπλωσα  το χέρι μου
Στην αγκαλιά σε πήρα
Μ ένα φιλί στα χείλη σου
Ένα άγγιγμα
Απ' τη ζωή σου γεύτηκα
Του έρωτα ελπίδα

Εμπρός μου αφέθηκες
Για μένα
Τη ντροπή σου έσκισες
 ξεγύμνωσες την ψυχή σου
 γεννήθηκα μαζί σου
Σαΐτα ο έρωτας,  αγάπη
εσύ και τώρα μακριά σου
η καρδιά μου με μισεί

Εμπρός μου αστέρι μου
να σε κρατώ στο χέρι μου
χαμένος στην ευωδία
του έρωτα σου
Να σ ακουμπώ στης αφής σου
την ατέλειωτη απόλαυση
Στην θέρμη σου να ζεστάνω
των αισθήσεων μου το σώμα
να γεμίζει η ψυχή μου από σένα
και να θέλω ακόμα

Να με οδηγεί η αναπνοή σου
ο ψίθυρος της φωνής σου
του κορμιού σου το κύμα
να με παρασύρει
Nα είμαι εγώ δικός σου
για πάντα να χαθώ
στο λάγνο το βυθό σου

Εμπρός σου να κλίνω γόνυ
Μετάνοια στου έρωτα προσκύνημα
στης ομορφιάς σου την εικόνα
Με της καρδιάς μου την ηχώ
Με της ψυχής τον άνεμο
σαλπίζω κίνημα
Σαν λαίλαπα  να 'ρθεις
να μπεις να με σκορπίσεις
στα κύτταρα μου να μπλεχτείς
την άνοιξη ν' ανθίσεις

***
18 Φεβ 2012
***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου