Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Σε ζωγράφισα μαζί μου.

Σε ζωγράφισα μαζί μου. 
***
Δεν είσαι εσύ της νύχτας μόνο  δυο φιλιά
δεν είσαι έρωτας της μοίρας  μια αγκαλιά
Δεν είσαι πάθος που ξεσπάει σε δυο χείλη
σ ένα δωμάτιο  με δυο φιλιά το δείλι

Δυο χέρια μόνο που χαϊδεύουν το κορμί
δεν είσαι εκεί για ένα γεια ένα πρωί
Δεν είσαι φως σ ένα δωμάτιο σκοτεινό
δεν είσαι γράμμα από τη λέξη σ αγαπώ

Δεν είσαι  έρωτας  για δυο νύχτες μόνο
σ ένα φτηνό ξενοδοχείο μες το χρόνο
δεν είσαι εσύ για να γεμίσεις μια στιγμή
απλά προσφέροντας στο σώμα ηδονή

Είσαι  για μένα ο άνθρωπος μου από καρδιά
για δυο ζωές να σε γεμίζω με φιλιά
Να σου χαρίζω τα δυο χέρια μου φτερά
να ταξιδεύεις  στην απέραντη χαρά

Εσύ σαν έρωτας στο αίμα κατοικείς
μες τα δυο μάτια μου είσαι λάμψη της ψυχής
Εσύ γεμίζεις της ζωής μου το κενό
εσύ είσαι χίλια κι άλλο ένα σ αγαπώ

Για σένα θα έδινα τα πάντα μου εγώ
θα σε περίμενα στο χρόνο στον καιρό
να 'ρθεις ν αγγίξεις και τις πέντε μου αισθήσεις
με την ψυχή σου στην ψυχή μου να μιλήσεις

Δεν είσαι όχι και όποιος πει θα είναι ψέμα
μια περιπέτεια  που έτυχε σε μένα
εσύ είσαι δρόμος στον παράδεισο που βγάζει
άκου η ψυχή μου η καρδιά μου το φωνάζει

 Εσύ είσαι δυο ζωές μου δυο χαρές μαζί
δυο είσαι ήλιοι στης ζωής μου το πρωί
Εσύ τα μάτια μου η καρδιά μου η αναπνοή μου
 εσύ του έρωτα το τέλος στη ζωή μου

Γλυκιά μου αγάπη σε ζωγράφισα μαζί μου
Πάνω στις μοίρας το χαρτί με την πνοή μου
Δυο μάτια θάλασσες με όλης της γης το χρώμα
Δυο χείλη ρόδα εκεί στου  του έρωτα το σώμα

Κι ένα χαμόγελο που  μ έχει κάνει λιώμα

***
8 Ιούλ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου