Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Κόρη των οφθαλμών μου

Κόρη των οφθαλμών μου 
***
Γεννήθηκαν εκεί ψηλά
τα πιο όμορφα αστέρια
Μπρος στων αγγέλων τη ματιά 
απ' του θεού τα χέρια

Ο έρωτας ταξίδεψε
το πιο όμορφο να ψάξει
για να το πάρει δίπλα του
τον κόσμο του ν αλλάξει

Έψαξε χίλιους ουρανούς
Δεν βρήκε όμως κάτι
Στον τελευταίο έμεινε
Σαν είδε την αγάπη

Βαριά την ερωτεύτηκε
της έταξε τ' αστέρια
Και κείνη πια πλανεύτηκε
μες τα δικά του χέρια

Υπέκυψε στα χάδια του
μπήκε στον πειρασμό του
Μοιράστηκε τα βράδια του
στο χώρο το δικό του

Τη στόλισε το πάθος του
του χάρισε γαλήνη
Τη βάφτισε το λάθος του
αγάπη της εκείνη

Ανθίσανε οι ουρανοί
ήρθαν σε συνουσία
Γεννήσανε  εδώ στη γη
Της άνοιξης ουσία

Εγέννησαν  και σένανε
ψυχή μου ομορφιά μου
Σε δώρισαν σε μένανε
Κι έγινες η χαρά μου

Αστέρι μου ταξίδι μου
αγάπης ζωγραφιά  μου
Κι αν είσαι έρωτας εσύ
Αγάπη είναι η καρδιά μου

Κράτα εσύ το χέρι μου
και πάρε την αγάπη
Μαζί να πάμε αστέρι μου
ως τ' ουρανού την άκρη

Ο έρωτας να σε κοιτά
να καμαρώνει η αγάπη
μπρος στων αγγέλων τη ματιά
και στου θεού το δάκρυ

Κι εγώ να γράφω σε ουρανό
με φως απ' τη ματιά σου
όσα τ αστέρια σ αγαπώ
και ύμνους στην καρδιά σου 

Απ' όλα όσα γεννήθηκαν
τα όμορφα του κόσμου
Τίποτα δε συγκρίνετε
Στην ομορφιά  σου φως μου

Απ' όλα όσα μου δόθηκαν
Στα χρόνια των καιρών μου
Εσένα μόνο λάτρεψα
Κόρη των οφθαλμών μου
***
28 Αύγ 2012
***
Ποίηση:Γιάνης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου