Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ζωής μου φως

Ζωής μου φως
***

Βήματα θε μου
Άρωμα  φως μου
Ψιθύρισε μου
Έρωτα δώσ' μου

Άγγιξε χέρι
Στήθος μου λάγνο
Σκύψε τα χείλη
Φιλί να φτάνω

Κοιτά ματιά μου
Στον ουρανό της
Θέλω δικό μου
Κάθε δικό της

Στάζει στη γεύση
Στόμα μου μέλι
Μες τη ρωγμή της
Τώρα με θέλει

Φιλί υγρό της
Αναπνοή της
Να πιω δικό της
Απ' την ψυχή της

Υγρές εικόνες
Ιδρώτα δρόμος
Ποιήματα γράφει
Ο πρώτος τόμος

Ποιήματα  στίχους
Λάγνους του πόθου
Στροφές του πάθους
Έρωτα νόθου

Σκιρτάει η σάρκα
Στο άγγιγμα σου
Χορεύει  βήματα
Χτύπους καρδιάς σου

Γέμισε ο κόσμος
Μικρές εκρήξεις
Έγραψε ο νόμος
Δικές σου ρήσεις

Ανάσας ήχους
Ψίθυρους πες μου
Το σ αγαπώ σου
Τι λόγια θέ μου

Λες χθες σε είδα
Πρώτη φορά μου
Σήμερα  πήρα
στην αγκαλιά μου

Τ άγιο κορμί σου
ήλιου αχτίδα
μαζί στ αστέρια
μαζί του πήγα

Γεύτηκα απόψε
αρμύρα πάλι
άγγιξα ήβη
απ' το φεγγάρι

Άρωμα πήρα
οσμή ευωδίας
όλα τα μύρα
της ευτυχίας

Κλαίνε τα ρόδα
μες τη δροσιά τους
κάθε τους ώρα
και στα λεπτά τους

Τα δυο σου μάτια
Μου 'λειψαν πάλι
δάκρυ κομμάτια
κι αυτό το βράδυ

Ήθελα λίγο
να 'σουν κοντά μου
Ζωής μου φως μου
γλυκιά χαρά μου

Να με προσμένεις
θα 'ρθω κοντά σου
θα 'ρθω  για πάντα
μες την καρδιά σου

***
13 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου