Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Το σ αγαπώ σου

Το σ αγαπώ σου 
***
Κλείνω τα μάτια
Τρέμουν τα χείλη
 αίσθηση λάγνα
Μες τ αποδείλι

Λευκά σεντόνια
Κι απέξω χιόνια
Δες πως οι ώρες
θα γίνουν χρόνια

Χάδι στα χείλη
απ' την πηγή σου
Έρωτα αρμύρα
φωνή δική σου

«Πάρε με τώρα
να 'μαι δική σου»
Κι εγώ διψάω
στην ηδονή σου

Χέρια μου πάλι
πάνω στο στήθος
αυτό το βράδυ
μοιάζει με  μύθος

Χείλη στη δίνη
εκεί του πάθους
γεύση του πόθου
άρωμα  άνθους

Έμπα κι απόψε
μες την ψυχή μου
έρωτα δωσ' μου
γίνε δική μου

Πάρε με μέσα
στ απόκρυφα σου
σώμα και πνεύμα
κάνε  δικά σου

Πες μουσική μου
άγιες τις λέξεις
αναπνοή μου
ζωή να κλέψεις

Πες τ όνομα μου
φως και φωτιά μου
να μπεις να κάψεις
τα σωθικά μου

Βλέπω και θέλω
να γίνω ένα
με την αφή σου
να μπω στο αίμα

θέλω μαζί σου
να τελειώσω
την ηδονή μου
πάλι να λιώσω

Κι εσύ ζωή μου
Αναπνοή μου
ρυθμό να βάζεις
στην μουσική μου

Ακούω πνοές σου
φωνές αγγέλων
πάντα μαζί σου
παρόν και μέλλον

Θέλω ν ανοίξω
ρωγμή στον κόσμο
να σ ακουμπήσω
να βρω τον τρόπο

Αυτόν που βγάζει
μες τα φιλιά σου
δρόμους χαράζει
στην αγκαλιά σου

Θε να κυλίσω
απ' το λαιμό σου
εκεί στο στήθος
μες το σφυγμό σου

Μικρή σταγόνα
πόθου ιδρώτας
ως τη λαγόνια
χάραγμα ρότας

Τα δυο μου χείλη
να ταξιδέψω
ως τ' ακρωτήρι
πάθος να κλέψω

Κι όταν θα φτάσω
στης ήβης χάδι
μες το βυθό σου
μες το σκοτάδι

Θε μου θα τρέμεις
μες το νοτιά μου
κι άλλα θα θέλεις
λάγνα φιλιά μου

Πόσες ανάσες
μαζί σου ακόμα
να 'χουν του έρωτα
κόκκινο χρώμα

Όσα τ αστέρια
αυτού του κόσμου
μαζί σου ώρες
ας είχα φως μου

Έρωτα  εσένα
πόθου μου γεύση
μαζί  με μένα
η ζωή να κλέψει

Γλυκιά μου αγάπη
Χάδι σου δως μου
Κάνε με πάλι
Κορφή του κόσμου

Να αγναντεύω
Τ άγιο σου σώμα
Να ανασαίνω
Δικό σου στόμα 

Γλυκά στο στήθος
Με την αφή σου
Φιλιά σου πλήθος
Κάνε γραφή σου

Γράψε δικό σου
Χείλη μου απόψε
Το σ αγαπώ σου
Τον πόνο κόψε

***
2 Ιαν 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου