Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Δεν θέλω φως

Δεν θέλω φως 
***
Δεν θέλω φως

Αν δεν είσαι εσύ

Στα μάτια μου να πέφτει

Δε θέλω εκεί  στο στήθος μου βαθιά
Πια να χτυπάει η καρδιά
σ άλλο ρυθμό
Πια του μυαλού μου η μπόρα
μιλάει στον καιρό

Δεν θέλω λέξεις πια να πέφτουν στο χαρτί
ζωγραφισμένες στη χαρά
Όταν εσύ είσαι μακριά
Με καίει το δάκρυ
Θέλω να πέσω καταγής και να κρυφτώ
Σε μι άκρη 

Δε θέλω φως
Κλείστε τον ήλιο στη σιωπή
Μονάχα εσύ μονάχα εσύ να μου τον φέρεις
όσο υποφέρεις
 Αχ θεέ μου πόσο σ αγαπώ να ξέρεις

Αχ θε μου ...μην αργήσεις  πια
Αγάπη να μου φέρεις  πονάω να το ξέρεις

Δε θέλω πια ..κανείς να μου μιλά
Κανείς τ ακούς
Θέλω στον ήλιο συννεφιά 
Να κοιμηθώ
Κι αν τύχει εσύ πια και φανείς
Να με ξυπνήσεις
Θέλω στου κόσμου τα κρυφά να σ αγαπώ
Μα το θεό
Θέλω τα μάτια μου εσύ να μου τα κλείσεις

Δεν θέλω φως
Παρ' το από δω δεν είναι εκείνη που αγαπώ
Δεν είναι
Δε θέλω φως θέλω στην πλάτη μου σταυρό
μου ...
Μείνε
Αγκάλιασε με   κοίτα με και τίποτα μην πεις
Μονάχα κράτα μου το χέρι

Ψυχή μου εσύ εκεί ως την άκρη της ζωής
Ζωή μου εσύ ..να μ αγαπάς ...μη φοβηθείς

***
4 Νοέ 2012
***
Ποίηση;Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου