Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Νοσταλγώ

Νοσταλγώ
***

Ευθυτενής η σκέψη μου
Στοχεύει την της ψυχής σου καρδιά
Αγγίζει

Χάνεται

Ισορροπεί

Τείνει να κρυφτεί  να ήλιο βασιλέψει
Πίσω από τα βουνά της λαγνείας
Απ' της ψυχής σου το σώμα
Την αφή σου να κλέψει

Να ημερέψει

Την ψυχή να θρέψει

Τεθλασμένες  γραμμές  συντονισμός σειρήνων
Στόχος της καρδιάς μου η αύρα

Η πώληση

Η αγορά

Τα αργύρια

Εξαγορά αυτής της μικρής ελπίδας πως καπου κάποτε
Κάπως θα υγιάνει  ο καημός της έλλειψης σου

Μη με χλευάσεις πριν δεις μες την ψυχή μου
Μη γελάσεις πριν αγγίξεις την πληγή μου
Μην αναφωνήσεις ένοχος πριν ακούσεις την κραυγή μου

Έλεος

Συχώρεση

παρανόηση

Βήματα στο κύμα  της θάλασσας
Σιγά, σιγά  βουλιάζουν
στ' αντάμωμα μας ο βυθός πλησιάζει
να μας πνίξει μα εμείς

Βαδίζουμε

επιπλέουμε

βουτάμε

Πετάμε μακριά να πάμε πάνω  απ' όλα αυτά
στην άκρη του ονείρου .

Εκείνου του παραδείσου
Θυμάσαι

Νοσταλγώ

Δακρύζω

Σ αγαπώ

***
12 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου