Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Tης χαράς φυλακή μου.

Tης χαράς φυλακή μου.  
***
Φως μες τη συννεφιά
Ήλιος μου  ήρθες και πήρες
Κάθε μου σκιά

Γεύση  εσύ της ζωής μου
Γλυκιά
Νέκταρ  του έρωτα ανθέ μου
Αίσθηση λάγνα  εσύ
Παράδεισε μου

Κάθε χορδή της ψυχής μου
Ξανά άγγιξε μου

Για σένα  θα  τρέξει  και πάλι το δάκρυ
Εκεί στης ματιάς μου τη άκρη
Κυλά και ποτίζει χαμόγελο θε μου
Εσύ μόνο εσύ σ αγαπώ πάλι πε μου

Στους ήχους του κόσμου θα γράψω
Μια νότα
αυτή που η καρδιά σου μιλάει
και αλλάζει των ήχων τη ρότα

Φαντάσου να βρέξει η άνοιξη αρώματα
παντού να κυλήσει η αγάπη μας χρώματα
και να 'ρθουν τ' αστέρια να ρίξουν το φως τους
μα εσύ δε θα μοιάζεις στο φως το δικό τους

Φαντάσου τον ήχο το χρώμα  τη γεύση
Το άρωμα θε μου στο στήθος στη μέση
Κι εγώ να σ αγγίζω κορμί στο κορμί σου
Κι εσύ να μου δίνεις ζωή στο φιλί σου

Φαντάσου πως είναι τα χέρια πλεγμένα
Κι εσύ να κοιτάζεις στα μάτια  εμένα
Ν απλώνεις το χέρι το χάδι σου δώρο
Ανάσες ζωής να γεμίζουν το χώρο

Φαντάσου  να γέρνεις το σώμα  σου πίσω
Στα χείλη μου πάνω ζωή μου αφήσου
Στης νιότης σου να 'ρθω τ' απόκρυφα πάλι
Εκεί στου έρωτα σου το λάγνο ακρογιάλι

Φαντάσου και κλέψε απ' του ονείρου την ώρα
Και πάμε μαζί στου έρωτα μας τη χώρα
Φαντάσου  ζωή μου πως είσαι μαζί μου
Και ξέχνα τα  όλα  και ζήσε το τώρα

Φαντάσου  και κρύψου βαθιά στην ψυχή μου
Εσύ Μόνο εσύ της χαράς φυλακή μου
***
25 Απρ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου