Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Πονάω αγάπη

Πονάω αγάπη
***

Πονάω  αγάπη !!!
Γιατί ?
Γιατί καθρέφτισες στο δάκρυ
Ότι μου χάρισε η ζωή
Μπορείς ?
Εδώ κα σκύψεις και να δείς
Πίκρα στα χείλη της ψυχής
Να !! κι άλλο δάκρυ

Καρδιά μου !!!
Μην ανησυχείς
Μείνε στην άκρη
Βροχή εσένα πια ποτέ μη σε
Παγώσει
Ψυχή που τρέμει
παγωνιά να μη σου δώσει
Εσύ τα μάτια μου
η μόνη που 'χει 
Πια τον τρόπο
κάθε πόνο να σκοτώσει !!

Πονάω αγάπη
Εσύ μ ονόμασες μικρό θεό
Μα εγώ  μπροστά σ εκείνη
Μπρος στο δικό της σ αγαπώ
Δε φτάνω
Πια τόση αγάπη 
Κάνε κάτι πριν πεθάνω

Πονάω αγάπη
Μπρος στην εικόνα
Στα δυο της μάτια 
Πάλι η καρδιά μου θα κοπεί
Χίλια κομμάτια

Θέλω για λίγο να σταθώ
Εκεί κοντά της
Να γείρω ν αποκοιμηθώ
στην αγκαλιά της
Θέλω μονάχα  μια στιγμή
Απ' τη δικιά της την πνοή
Να ζεσταθώ
Πια κάνει ψύχρα το πρωί

Πονάω αγάπη !!
Τα μάτια  γέννησαν το δάκρυ
Μου λείπει εκείνη
Τα' άγιο φιλί της  εκεί μαζί της
Απ' την καρδιά της μια στιγμή της
πονάω αγάπη
Σε μι άκρη

Πονάω αγάπη

Καρδιά μου !!!
Μην ανησυχείς εσύ μονάχα αγάπη 

Εγώ το δάκρυ!!

Εσύ δε φταις εσύ ποτέ μη σταματήσεις
Να μου λες πως μ αγαπάς
Οπού και να 'σαι  όπου κι αν πας
Εσύ  να μου χαμογελάς

Απλά μου λείπεις
Φτάνει όμως που κι εσύ
Με αγαπάς !!!

***
8/10/2012 11:10:12 μμ
***
Ποίηση:Γιαννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου