Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΟΤΑΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ





ΟΤΑΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
                                    
Όταν  μιλώ για σένα  και για μένα  
την αγάπη που  άνοιξε     τα πέταλα της  ορμητικά
στα ευωδιαστά   παρτέρια  της ψυχής μου
βλέπω  το  φως  να απλώνει    τα    δάχτυλά του σιωπηλά   
πάνω από τα  σκοτάδια   που βασιλεύουν   εντός  μου
χαρίζοντας   μου την επιθυμία  να θέλω να πετάξω  και πάλι  ψηλά  
και   ας είναι  τα  πόδια μου  γερά  δεμένα με το χώμα

Όταν μιλώ για σένα  και για μένα
την αγάπη  που πρόβαλε  θριαμβευτικά
 σαν την Πανσέληνο  στο μέσο  των άστρων
ακούω  τις  γοργόνες να  ξυπνούν   γλυκά
και  τα τραγούδια  των δελφινιών
να συνοδεύουν    την άρπα της καρδιάς μου    
κι ας είμαι  μια φτωχή   ναυαγός
στην μέση του πουθενά

Όταν μιλώ για σένα  και για μένα
την αγάπη που   ωρίμασε  σιωπηλά
σαν τον λωτό κάτω από τις χρυσές του ήλιου αντένες  
νιώθω  χιλιάδες πουλιά να ξυπνούν
στα   μυστικά  δάση  της  φαντασίας   μου  
τα λόγια που δεν πρόλαβα να σου  ψιθυρίσω  
αγγελιοφόρους  να   τα κάνω  της ομορφιάς  των αγγέλων …
 
Βάσω  Μπρατάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου