Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ήμουν σιωπηλή & alla

Ήμουν σιωπηλή


Με μια καρδιά κουρέλι
μακριά απ’ του έρωτα τ’ αγέρι
Δίχως προστάτη, δίχως απάγκιο
με μια ψυχή ναυάγιο

****

Έλεγα πως ζούσα
πως ήμουνα παρούσα
Δίχως ανάσα, δίχως γέλια
Στα μάτια μόνο αμέλεια

****

Δήθεν ελευθερία
Μα της μοίρας μου δεσμία
Με δυο στήθια
που τα μάτωνε η αλήθεια

****

Με κυνηγούσε ο πόνος
Της μοναξιάς μου ο χρόνος
Κείνος ο τόπος της σιωπής
Εμπόδιο του γέλιου, της φωνής

****

Κι ήρθες εσύ
με μια καρδιά αγνή
Μία απ’ τα μάτια σου φωνή
βγήκε από μέσα μου κραυγή

****

Να σου πνέει με μανία
αγάπη και αγωνία
για το μέλλον μιας στιγμής
που θα’ μαστε μόνο εμείς

****

Μες της αγάπης τη σιγαλιά
να μένουμε για ώρες αγκαλιά
κάνοντας όνειρα τρελά
σαν δυο μικρά παιδιά

****

Μα μες του νου μου
την ανοία
έρχεται φωλιάζει με μανία
ετούτη η απαισιοδοξία

****

σαν ασφυξία της ζωής
πως εντέλει θα το δεις
δε θα μ’ αγαπάει κανείς…
……………..

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 17-08-2010

Δίχως ώρα


Έφυγες και είναι ώρα
να μαζέψω τα κομμάτια των ψυχών μας
που σκόρπισαν μέσα από ροές δικτύων...
Εγώ πληγωμένη ψυχή σ’ αναζητούσα
να με αδράξεις, να με πάρεις μακριά…
Χαμένη μέσα σε άγνωστα του μυαλού μονοπάτια,
δίχως γιατρειά ...
Μικρό αγέρι ήμουν αφημένο σαν να μην άξιζε να ζω…
Ήρθες και μου δωσες πνοή,
ελπίδα για να δω μια διαφορετική ζωή
Προσδοκία πως υπάρχεις όχι μόνο στα όνειρα μου ,
αλλά σε αληθινή μορφή
Ακόμα αμφιβάλω, αν είσαι εσύ αυτό που έχω φανταστεί
γιατί την ψυχή σου έπλασα αέναη, ιδανική.

*********

Μα …ναι!
είσαι στ ‘αλήθεια εσύ!!!
Μοναδικός και απόμακρος
σαν άπιαστο όνειρο!
Πες μου πώς να πιστέψω ότι υπάρχεις;
Μιλάς έντονα τα λόγια σου σαν αστραπόβροντα
φέρεσαι σκληρά σαν «τύραννος χωρίς καρδιά» …
όμως το ξέρω πως όλα αυτά είναι άυλα..
Στα αλήθεια είσαι μια αγνή ψυχή
που μου μιλάει σαν παιδί
τραχύς στην επιφάνεια
ευαίσθητος μες την ψυχή
περίεργος πολύ
σαν να ‘ σαι από γυαλί
Σε ξέρω, σε νοιώθω, σε θέλω
Είσαι αυτός που ζητώ
Για μένα ο τέλειος
Για μένα Αυτός!

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 16-08-2010

Το άλλο μου μισό


Και είπε ο δάσκαλος:

Τιμωρία των θεών να χωριστεί η ψυχή του ανθρώπου!
Και το ανδρόγυνο χωρίστηκε στα δυο!
Ανήρ-γυνή!
Και ζούσαν δυστυχισμένες οι ψυχές
Χωρισμένες ..απόμακρες …θλιμμένες…
Αποζητούσαν η μια ατέρμονα την άλλη
Δίχως λύτρωση, δίχως σωτηρία !

Δάκρυσε ο θεός …μετανόησε
και έδωσε πνοή
έδωσε ζωή ,έδωσε έρωτα..
ψυχή μου …σε μένα…
Και γνώρισα εσένα
Το άλλο μου μισό

Όπου κι αν πας
Ό,τι και αν κάνεις
Όπως και να ‘ σαι
Ό,τι κι αν θέλεις
Κι αν δε με θέλεις
Εγώ θα είμαι εδώ
να σε περιμένω
να σ’ ακολουθώ
γιατί μωράκι μου γλυκό
πολύ απλά
σε θέλω
σε ποθώ
είσαι το άλλο μου μισό!!!

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 15-08-2010

Ψέμα


Ψ ευδαίσθηση ελευθερίας
Έ κρηξη παράνοιας
Μ αρασμός ψυχής
Ά πνοια κραυγής

ΨΕΜΑ

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 14-08-2010

48 ώρες


7.30΄ π. μ.: Μόλις ξύπνησα ,μωράκι μου, και κατευθείαν η σκέψη μου είσαι εσύ…
Φεύγεις, έρωτα μου, και θέλω για κάθε ώρα που απομένει να σου χαρίσω και μια δική μου λέξη…

1η : Γεννήθηκες
2η : Γεννήθηκα
3η : έζησες
4η : έζησα
5η : αγάπησες
6η : αγάπησα
7η : προδόθηκες
8η : προδόθηκα
9η: συναντηθήκαμε
10η: κοιταχτήκαμε
11η: αφυπνιστήκαμε
12η: αφουγκραστήκαμε
13η: αισθάνθηκα
14η: αιφνιδιασμό
15η: ενδιαφέρον
16η: ξάφνιασμα
17η: αποτροπή
18η: περιέργεια
19η: μελαγχολία
20η: ταραχή
21η: έξαψη
22η: ένταση
23η: ενθουσιασμό
24η: θαυμασμό
25η: τρυφερότητα
26η: γαλήνη
27η: αντάρα
28η: πυρπόληση
29η: κυριαρχία
30η: έρωτα
31η: αισθάνθηκες
32η: (ερωτηματικό)
33η: προστάζεις
34η: σωπαίνω
35η: μιλάς
36η: ανασαίνω
37η: γελάς
38η: παθαίνω
39η: φιλάς
40η: μαθαίνω
41η: φεύγεις
42η: μένω
43η: επιμένεις
44η: επιμένω
45η: θέλεις
46η: θέλω
47η: μπορούμε;
48η: μπορούμε!

Υ.Γ. : είδες μωράκι μου ; οι αριθμοί και τα γράμματα είναι χρήσιμα για να μπορώ να σου πω
....σε ερωτεύομαι! τα υπόλοιπα...περιττεύουν!

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 14-08-2010

Απόσταση


Γυαλί διαύγειας
Γυαλί που κόβει και ματώνει
Γυαλί που βλέπει μακριά
Γυαλί που θολώνει
Γυαλί που σκοτώνει
Γυαλί που λυτρώνει

Γυαλί αγρυπνίας
Γυαλί που σπάει και λερώνει
Γυαλί που ακούγεται ρηχά
Γυαλί που εύχεται
Να μη σκοτώσει
Να λυτρώσει…

Δεν μου’ μεινε καιρός να μετρήσω τις αγρυπνίες μου
Σταμάτησε ο χρόνος…
Βάλαμε στοίχημα , θυμάσαι;

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 12-08-2010

Μαθηματικές πράξεις-φιλολογικά σύμβολα


Μαθηματικές πράξεις

Πρόσθεση
Χρόνου
Πόνου
Ελπίδας
***
Αφαίρεση
Σιωπής
Μνήμης
Λογικής
***
Πολλαπλασιασμός
Αισθήσεων
Ονείρων
Ευτυχίας
***
Διαίρεση
Ζωής
Αφής
Ψυχής





Φιλολογικά σύμβολα

Τελεία
Στην άρνηση
Στον φόβο
Στην κατήφεια
***
Κόμμα
Στο θέλω
Στο γέλιο
Στο δάκρυ
***
Εισαγωγικά
Στο νοιώσε με
Σφίξε με
Αγκάλιασε με
***
Θαυμαστικά
Για σένα
Για σένα
Μόνο για σένα!





Ερωτηματικό

Το ουράνιο τόξο της ψυχής ακολουθώ
μαγνητισμένη από τα μάτια σου, έρωτα μου.
Με προκαλείς σε οδοιπορικό ονείρου
και εγώ μια ασήμαντη σταγόνα ωκεανού
χορεύω σε σκοτεινά σοκάκια ουτοπίας
παγιδευμένη από την
ανταπόκριση σου.
Βυθίζω τα δάχτυλα μου στο άγνωστο
και τρέμω για αυτό που θα αντικρύσω
Τι θα’ ναι άραγε …
Τοπίο όασης ή δείνης ;

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 11-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου