Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

κατ' επιλογη ποιηση απο joanna mips

Ψέμα


Ψ ευδαίσθηση ελευθερίας
Έ κρηξη παράνοιας
Μ αρασμός ψυχής
Ά πνοια κραυγής

ΨΕΜΑ

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.

Δημοσίευση στο stixoi.info: 14-08-2010

48 ώρες


7.30΄ π. μ.: Μόλις ξύπνησα ,μωράκι μου, και κατευθείαν η σκέψη μου είσαι εσύ…
Φεύγεις, έρωτα μου, και θέλω για κάθε ώρα που απομένει να σου χαρίσω και μια δική μου λέξη…

1η : Γεννήθηκες
2η : Γεννήθηκα
3η : έζησες
4η : έζησα
5η : αγάπησες
6η : αγάπησα
7η : προδόθηκες
8η : προδόθηκα
9η: συναντηθήκαμε
10η: κοιταχτήκαμε
11η: αφυπνιστήκαμε
12η: αφουγκραστήκαμε
13η: αισθάνθηκα
14η: αιφνιδιασμό
15η: ενδιαφέρον
16η: ξάφνιασμα
17η: αποτροπή
18η: περιέργεια
19η: μελαγχολία
20η: ταραχή
21η: έξαψη
22η: ένταση
23η: ενθουσιασμό
24η: θαυμασμό
25η: τρυφερότητα
26η: γαλήνη
27η: αντάρα
28η: πυρπόληση
29η: κυριαρχία
30η: έρωτα
31η: αισθάνθηκες
32η: (ερωτηματικό)
33η: προστάζεις
34η: σωπαίνω
35η: μιλάς
36η: ανασαίνω
37η: γελάς
38η: παθαίνω
39η: φιλάς
40η: μαθαίνω
41η: φεύγεις
42η: μένω
43η: επιμένεις
44η: επιμένω
45η: θέλεις
46η: θέλω
47η: μπορούμε;
48η: μπορούμε!

Υ.Γ. : είδες μωράκι μου ; οι αριθμοί και τα γράμματα είναι χρήσιμα για να μπορώ να σου πω
....σε ερωτεύομαι! τα υπόλοιπα...περιττεύουν!

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 14-08-2010

Απόσταση


Γυαλί διαύγειας
Γυαλί που κόβει και ματώνει
Γυαλί που βλέπει μακριά
Γυαλί που θολώνει
Γυαλί που σκοτώνει
Γυαλί που λυτρώνει

Γυαλί αγρυπνίας
Γυαλί που σπάει και λερώνει
Γυαλί που ακούγεται ρηχά
Γυαλί που εύχεται
Να μη σκοτώσει
Να λυτρώσει…

Δεν μου’ μεινε καιρός να μετρήσω τις αγρυπνίες μου
Σταμάτησε ο χρόνος…
Βάλαμε στοίχημα , θυμάσαι;

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 12-08-2010

Μαθηματικές πράξεις-φιλολογικά σύμβολα


Μαθηματικές πράξεις

Πρόσθεση
Χρόνου
Πόνου
Ελπίδας

***
Αφαίρεση
Σιωπής
Μνήμης
Λογικής

***
Πολλαπλασιασμός
Αισθήσεων
Ονείρων
Ευτυχίας

***
Διαίρεση
Ζωής
Αφής
Ψυχής





Φιλολογικά σύμβολα

Τελεία
Στην άρνηση
Στον φόβο
Στην κατήφεια

***
Κόμμα
Στο θέλω
Στο γέλιο
Στο δάκρυ

***
Εισαγωγικά
Στο νοιώσε με
Σφίξε με
Αγκάλιασε με

***
Θαυμαστικά
Για σένα
Για σένα
Μόνο για σένα!





Ερωτηματικό

Το ουράνιο τόξο της ψυχής ακολουθώ
μαγνητισμένη από τα μάτια σου, έρωτα μου.
Με προκαλείς σε οδοιπορικό ονείρου
και εγώ μια ασήμαντη σταγόνα ωκεανού
χορεύω σε σκοτεινά σοκάκια ουτοπίας
παγιδευμένη από την
ανταπόκριση σου.
Βυθίζω τα δάχτυλα μου στο άγνωστο
και τρέμω για αυτό που θα αντικρύσω
Τι θα’ ναι άραγε …
Τοπίο όασης ή δείνης ;

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 11-08-2010

Ζωή με θετικό πρόσημο


Έζησα πολλά σκοτεινά και θλιβερά στο μυαλό μου…
Μα εκείνες τις ώρες τις δύσκολες ήθελα έναν φύλακα
για το καλό μου!

Και ήρθες εσύ…

Προστάτης στο όνειρο μου το γυάλινο , το μαγεμένο
Με όλα τα θέλω μου μες την ψυχή, βαθειά μου ριζωμένος

Σε μια άλλη διάσταση θα μπούμε αμετανόητοι
για αυτό το πάθος, που δεν γνωρίζει σύνορα
και λογική χρόνου..

Πόσο θά' θελα να γίνεις εσύ ο φύλακας μου
Να πω πως έχω πια ζωή με θετικό πρόσημο!

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 10-08-2010

Ο δικός μου ο ύπνος


Μέσα στον ύπνο μου την παρουσία σου την νιώθω
Ονειρεύομαι..φωνάζω το όνομα σου..
Ξυπνάω μες τα ξημερώματα
μα ό,τι στον ξύπνιο μου κάνω πως ξεχνάω
με τυραννάει στον ύπνο και πονάω.
Μα δεν ελέγχονται τα όνειρα
όνειρο μου…

Είσαι όνειρο μα και αλήθεια
Αλήθεια που δεν έχει ευθέως ειπωθεί
Μια ιστορία που δεν έχει ακόμα γραφτεί
Ένα δάκρυ που από τα μάτια μου τρέχει
Πονάει το κορμί για χάδια που δεν έχει γευτεί
Για το πρωί που στο πλευρό μου τα μάτια σου δεν έχεις ανοίξει…
Και μετά ξυπνάω…

Σε νιώθω μακριά μου και πονάω
Και προσποιούμε πως ξεχνάω…

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 09-08-2010

Ο κύκλος


Ποτέ δεν συναντιόμαστε…
Σαν να ζούμε σε έναν κύκλο
Τι ειρωνεία…
Εσύ να είσαι πίσω μου…
Εγώ να τρέχω στο κατόπι σου…
Σκέφτηκα να αλλάξω την πορεία,
να τρέξω ανάποδα
Πόσες φορές το σκέφτηκες άραγε και συ;
Η πορεία μας στον κύκλο αιώνια
Θα τρέχω, θα τρέχεις
Θα ψάχνεις και θα ακολουθώ
Φοβάμαι!
Να σταματήσω φοβάμαι…
Φοβάμαι σαν κοιμάμαι
κάποτε πως θα χαθώ
Όμως συνεχίζω.
Ψάχνω πάντα να σε βρω!
Ίσως έρθει η μέρα
που η ειρωνεία θα πεθάνει
Ίσως έρθει η μέρα …
Μα ο κύκλος είναι αιώνιος…

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.

Δημοσίευση στο stixoi.info: 08-08-2010

Διλήμματα


Με λένε Δειλή!
Δεν έχω θάρρος ν’ αντιμετωπίσω μια καθημερινότητα χωρίς…
την έννοια και την προσμονή της νύχτας
που θα χωρώ στην αγκαλιά σου ως το πρωί.
Δεν αντέχω αυτή την αδικία
που δεν μ’ αφήνει να διεκδικήσω
ό,τι μου αξίζει και με προτρέπει
να παραιτηθώ.
Επιμένω…
Δικαίωση ποτέ δεν περιμένω
Τουλάχιστον
ας πάρω ότι μπορώ…


Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 07-08-2010

Άδεια η ψυχή μου….παρασκευή , 23 Ιουλίου 2010


Άδεια η ψυχή μου….παρασκευή , 23 Ιουλίου 2010


Παρασκευή βράδυ, ένας καθρέφτης με ρωτάει …που τάχα τρέχεις που ταξιδεύεις
Σε έρημους δρόμους περπατάω, γύρω μου η ζωή μα δεν τη κοιτάω
Τα βήματα πίσω με γυρνούν, εκεί που οι άγγελοι ξεχνούν
Φώτα τριγύρω μου σωρό, θολό τοπίο αδιάφορο μες’ τον καιρό
Και η καρδιά μου να πετά με τσακισμένα τα φτερά
Θα έπρεπε να συνηθίσω στον καιρό, μόνη μου να ζω
Μα με δικάζει αυτή η ώρα που η καρδιά παίρνει την κατηφόρα
Κι αρχίζουνε τα μάτια να τρέχουνε σαν μπόρα
Θεέ μου να σβηνόταν από του ρολογιού τους δείκτες
ετούτη η ώρα ποτέ μη ξαναρχόταν
Μετράω τη ζωή μου σε ένα τικ τακ που ακούγεται από τους λεπτοδείκτες
Το τηλέφωνο χτυπά ,δεν θέλω άλλο πια
Νέκρωσε πια η γραμμή κι ήταν δική μου επιλογή
Δική μου απόφαση αυτή δικός μου ο πόνος στη ψυχή
Και σε ρωτάω … βρε ζωή ….ήταν;
Μου δωσες μια αφορμή, να κρατηθώ;
Να πω… πως …… είναι λάθος…………….
Πως πνίγομαι μονάχα από πάθος…….
Πνίγηκα από τις ενοχές
Η αγάπη έγινε φιλί πικρό και πως εγώ να μείνω εδώ;
Δε μετανιώνω βρε ζωή, μα η ώρα είναι δύσκολη πολύ
Είναι που έχω μια ψυχή παραπονιάρικη αυτή
Και κάπου-κάπου γίνεται παιδί
Μα μη ξεχνάς.. ζωή ..πως μου χρωστάς



Σήμερα κάποιος μου είπε ότι έχω επιλέξει να ζω δυστυχισμένη…
Δεν ξέρω μπορεί να ναι και έτσι!

Δημιουργός: M.I.Π.Σ.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 05-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου