Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Μοναδική αγάπη

Τρίτη, 4 Μαρτίου 2008

Μοναδική αγάπη

Πως εγώ για σένα η αγάπη σου να γίνω
να με αγαπάς απο όλους πιο πολύ
στην αγκαλιά σου να με αφήνω
και να με κρατάς εκεί!!

Πως εγώ μοναδική αγάπη σου να γίνω
για σένα ο κόσμος ολος εγώ
στο όνειρο σου να με κλείνω
κι εκεί γλυκά να αποκοιμηθώ !!

Πως εγώ για σένα αγάπη σου να γίνω
αχ να με αγαπούσες λίγο
στη ζωή σου εκεί παντοτινά δική σου
να μοιράζομαι κάθε στιγμή σου !!

Εγώ κι εσύ

Στο χρόνο μου τρέχεις κι εγώ σε περιμένω
είσαι οτι πιο όμορφο και μοναδικό έχω
στιγμές αγάπης σου εγώ προσμένω
είσαι ο χτύπος της καρδιάς μου σε λατρεύω!!

Στην αγκαλιά σου θέλω αγάπη μου εκεί
είσαι ο κόσμος μου όλος η ζωή
για πάντα δεμένοι εμείς μαζί
ένα σώμα μια ψυχή

Είσαι τα πάντα εσύ για μένα
σε ότι κι αν κάνω κι ότι πώ
σε ότι κοιτά το βλέμμα
ατέλειωτα να σ αγαπώ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου