Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ

Λόγια αγάπης

Πολλοί λένε ότι το μίσος είναι το αντίθετο της αγάπης. Στην πραγματικότητα όμως είναι η αγάπη που αρρώστησε βαριά. Για αυτό και θα σας πω μερικά από τα ωραιότερα λόγια μιας αγάπη.
Μια σχέση αγάπης είναι εκείνη κατά την οποία ο καθένας είναι ελεύθερος να είναι ο εαυτός του -  να γελάσει μαζί μου, αλλά ποτέ με μένα.  Να κλάψει μαζί μου, αλλά ποτέ εξαιτίας μου.  Να αγαπά τη ζωή, να αγαπά τον εαυτό του, να αγαπά την αγάπη στη σχέση. Η σχέση αυτή βασίζεται στην ελευθερία και δεν μπορεί να αναπτυχθεί σε μια ζηλότυπη καρδιά. (Λέο Μπουσκάλια)

Η αγάπη απονέμεται πάντα σαν δώρο, ελεύθερα, πρόθυμα, απροσδόκητα. Προσφέρεται ακόμα και όταν οι άλλοι δεν την αναγνωρίζουν και δεν την εκτιμούν. Δεν αγαπάμε για να μας αγαπήσουν, αγαπάμε γιατί έτσι νιώθουμε… (Λέο Μπουσκάλια)

 ΜΗΝ ανοίγεις την πόρτα της καρδιάς σου σ' αυτούς που απλά θέλουν να περάσουν μέσα της για να σκοτώσουν την ώρα τους, αλλά σ' αυτούς που επιθυμούν να μείνουν για να ακούνε συνέχεια τους, χτύπους της...!!!!

Αγαπώ σημαίνει ΖΩ! Αγαπιέμαι σημαίνει ΑΞΙΖΩ! αγαπώ και αγαπιέμαι σημαίνει ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΩ !!!
Μην φοβάσαι να δώσεις αγάπη. Μοίρασε την απλόχερα στο κόσμο γιατί τη χρειάζεται κι' ασ μη το δείχνει. Δείξε τα αισθήματά σου και πες αυτά που νιώθεις.

Ακόμα κι αν φύγεις για τον γύρο του κόσμου, θα 'σαι πάντα δικός μου θα 'μαστε πάντα μαζί...και δεν θα σου λείπω γιατί θα ναι η ψυχή μου,το τραγούδι της ερήμου που θα σ ακολουθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου