Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Ζήτησα και… έλαβα

Ζήτησα και… έλαβα

Πριν αρκετό καιρό διάβασα τυχαία ένα απόσπασμα από τους βίους των Αγίων το οποίο χαράχτηκε στη μνήμη μου για όσα προσπαθούσε να πει.
Σας το παραθέτω πιο κάτω:
Ζήτησα από το Θεό δύναμη και μου έδωσε δυσκολίες για να με κανει δυνατό. Ζήτησα σοφία και μου έδωσε προβλήματα για να επιλύσω. Ζήτησα ευημερία και μου έδωσε μυαλό και μυς για να εργαστώ. Ζήτησα να πετάξω και μου έδωσε εμπόδια να τα υπερβώ. Ζήτησα διευκολύνσεις και μου έδωσε δυνατότητες και ευκαιρίες. Ζήτησα αγάπη και μου έδωσε πρόσωπα με προβλήματα να τα βοηθήσω… Δεν έλαβα τίποτε από όσα ζήτησα ,έλαβα όμως όλα όσα είχα ανάγκη.
Ζήσε άφοβα ,αντιμετώπισε όλες τις δυσκολίες και απόδειξε οτι μπορείς να τις υπερβείς… Πάνω από όλα όμως μην γίνεις εμπόδιο για τους άλλους να αντιμετωπίσουν τα δικά τους προβλήματα…
Posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα | Tagged , , , , , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου