Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Love Ποιήματα

Love Ποιήματα και Φίλοι


 
 
 
 
 
THE ILLUSION Is Gone
Η ψευδαίσθηση μου
τον αέρα για να αναπνεύσει.
φιλία σας και έχασε
ως ξύπνημα όνειρο.
Το φεγγάρι θα
πίσω πάλι
και εσείς ο φίλος μου
δεν θα
Η μνήμη σας είναι ένα λουλούδι
το άρωμα της φωνής σας,
η σιωπή σας είναι μια φήμη
που με γεμίζει με πόνο
Και σε κάποια γωνιά της καρδιάς μου
πάντα τη διαμονή σας
Το χαμόγελό σας είναι σε μου,
Η μνήμη σας είναι αριστερά
πάρει αυτόν τον πόνο
Νιώθω στην καρδιά μου
αν η φιλία σας δεν έχω καμία
Μερικές φορές δεν καταλαβαίνω,
δεν είναι αυτό που αισθάνομαι,
Αναρωτιέμαι τι έκανες λάθος
Όντας ισχυρή είναι η απόφασή μου.
(Συντάκτης Άγνωστος)
Μια TI
Εκείνο το βλέμμα σου,
τόσο βαθιά και προσφορών
ότι τα λέει όλα
στη σιωπή.
Εκείνο το βλέμμα σου,
η οποία εξυψώνει την ψυχή μου
και πλημμύρισαν μου είναι
χωρίς καν αγγίξει το δέρμα μου.
Εκείνο το βλέμμα σου
απερίγραπτος
σ 'αγαπώ
με αυτή την ανοιχτή καρδιά.
Εκείνο το βλέμμα σου
τόσο βαθιά και προσφορών
Που φέρνει να καταλάβω
Είμαι ακόμα ζωντανός και νιώθω
Εκείνο το βλέμμα σου…
Με : Betty Lopez
 
 
HUG
Μια απλή αγκαλιά μας μαλακώνει την καρδιά;
εκφράζει την ικανοποίησή μας και μας κάνει πιο υποφερτή η ζωή.
Μια αγκαλιά είναι ένας τρόπος για να μοιράζονται τις χαρές
καθώς και τη θλιβερή στιγμές που έχουμε ενώπιόν μας.
Είναι απλά ένας τρόπος για να πούμε στους φίλους μας
ότι ενδιαφερόμαστε και νοιαζόμαστε για τον άλλον
επειδή οι αγκαλιές ήταν ηχώ να δώσουν σε όσους θέλουν.
Την αγκαλιά είναι κάτι μεγάλο.
Είναι ο τέλειος τρόπος για να δείξουμε την αγάπη που αισθανόμαστε
όταν δεν λάβουμε τη σωστή λέξη.
Είναι καταπληκτικό γιατί απλά μια αγκαλιά που με αγάπη,
νιώθω καλά, στους οποίους δίνουμε,ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή γλώσσα
επειδή είναι πάντα κατανοητές.
Για τους λόγους αυτούς και πολλά άλλα…
Σήμερα στέλνω αγκαλιά μου canid.
Συγγραφέας : Άγνωστος
ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΑΓΑΠΗ
Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι σας
ότι θα πρέπει να κάνουν
ή αν θυμάσαι ακόμα
επειδή δεν μπορείτε να αφήσετε το κεφάλι μου
και δεν καταλαβαίνω τίποτα, αν δεν είσαι πλάι μου
γιατί όταν σκέφτομαι,Κοιτάζω στα μάτια σας, μαύρος σαν τη νύχτα
και ότι γελάμε με την σκέψη ότι είμαι ευτυχής
και ήμουν τόσο κοντά σου
και αφήστε το χέρι μου
αλλά ποτέ από την καρδιά μου
και θα χάσει και φωνάζω κάθε μέρα
αλλά,Αναρωτιέμαι τι
είναι ότι, αν με θέλετε
αν νομίζετε ότι εξακολουθούν να ισχύουν
αλλά αυτό που συμβαίνει είναι ότι φοβάμαι σε κοιτώ
γιατί πιστεύω ότι θα είναι πιο μέσα στην καρδιά μου
και δεν θα ξέρουν ότι μπορώ να δω σαν φίλο
αλλά είμαι ένας ανόητος
επειδή ξέρω ότι τα φιλιά σου είναι ξένο
όπως τις σκέψεις σας
και μια άλλη κατέχει την καρδιά σας
Το μόνο που μπορώ να πω
είναι ότι σ 'αγαπώ όπως σ' αγαπώ
κάνεις καλά και δεν υποφέρουν σαν εμένα
και μην κλαις για μια αγάπη όπως εγώ
και προσεύχομαι στον Θεό
να σας φροντίσει και να μην ξεχνάμε ποτέ μου
και δεν πρόκειται ποτέ να διαγράψετε από τα όνειρά μου
Θυμάστε ότι ντροπαλό κορίτσι
 
 
 
 
 
 
 
ενώ δειλός που δεν μπορούσε να πει τι αισθάνθηκαν
και ότι έχετε πάντα στην καρδιά μου
όπως πάντα λείπεις
και να θυμάστε μια φορά
όπως η αδύνατη αγάπη.
Με: Candelaria Καστίγιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου