Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Έλα . . (( δώσε μου τα χέρια . . ))

Έλα . . (( δώσε μου τα χέρια . . ))





------------










Πάλι σε βλέπω να κοιτάς

στον ουρανό τ'αστέρια
λάθος τα βγάζεις και μετράς
τα δάχτυλα στα χέρια

Πάλι σε βλέπω να μιλάς
κρυφά με το φεγγάρι
κάτι σε καίει στη καρδιά
πικρό απομεινάρι

Ελα δώσε μου τα χέρια
να το κουβεντιάσουμε
με καράβι την αγάπη
στα βαθειά να φτάσουμε

Ελα δωσε μου τα χέρια
και απόψε αγάπα με
κι αν δεν φτάνει η αγάπη
απ το χέρι κράτα με

Κι όταν θα ρθούνε οι βροχές
κι οι γκριζοποί χειμώνες
θα κουραστείς μα μη ξεχνάς
θ'ανθίσουν οι ανεμώνες

Κι όταν θα ρθούν οι παγωνιές
θα ρθούν τα πρωτοβρόχια
θυμίσου την αγάπη μου
και τα ζεστά μου λογια..

Ελα δώσε μου τα χέρια
να το κουβεντιάσουμε
με καράβι την αγάπη
στα βαθειά να φτάσουμε

Ελα δωσε μου τα χέρια
και απόψε αγάπα με
κι αν δεν φτάνει η αγάπη
απ το χέρι κράτα με









Έλα . .

(( δώσε μου τα χέρια . . ))






.









εμ .. μας είναι ποτέ αρκετή η αγάπη ;
λάθος τα βγάζεις πάντα όταν μετράς,τα δάχτυλα στα χέρια . .




Μουσική Συντροφιά :
Χάρης Μοσχόπουλος
- Δώσε μου τα χέρια
Στίχοι : Κυριάκος Τζελεπίδης



.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου