Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Είσαι το νόημα της ζωής μου . . .

Είσαι το νόημα της ζωής μου . . .

    Από την στιγμή που μπήκες στη ζωή μου άρχισα να νιώθω πως είναι να ζει κανείς, ένιωσα το πραγματικό χαμόγελο, έδωσες χρώμα στην ζωή μου και γέμισες ακόμα και τα όνειρα μου με το χαμόγελο σου. Το πόσο σ΄αγαπώ ίσως δεν μπορώ να σου το εξηγήσω ούτε με το γράψιμο, ούτε και τις στιγμές που σε κρατώ στην αγκαλιά μου, ίσως ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι με κράτησες στην αγκαλιά σου, σ΄αγαπώ κοριτσάκι μου πάρα πολύ, ίσως πιο πολύ κανείς, μου λείπεις πάρα πολύ και νιώθω να σκορπίζονται τα κομμάτια της ψυχής μου από την απουσία σου, πονάω, πονάει η καρδιά μου αγάπη μου είμαι ανάμεσα σε κόσμο και βιώνω μία βασανιστική μοναξιά, υπάρχει μόνο μία αίσθηση, μοναξιά και πόνος, είναι στιγμές που νιώθω την ανάγκη να απλώσω τα χέρια νομίζοντας ότι θα είσαι εκεί να σε κρατήσω στην αγκαλιά μου, καίει η καρδιά και η ψυχή μου.

     Έρχονται στιγμές που θέλω να πάω και να κλειδωθώ στο καταφύγιο μου, να κλείσω τα φώτα να δακρύσω, να κλάψω μόνος μου και να χαθώ στις σκέψεις μου, μου λείπεις πολύ αγάπη μου, να το θυμάσαι ότι είμαι εδώ για σένα, είσαι η ζωή μου, χαμογέλα και χαμογέλα μου, αυτό που νιώθω είναι πολύ δυνατό το ξέρεις και το νιώθεις, το ξέρουμε και οι δυο μας και το νιώθουμε κοριτσάκι μου, είναι κάτι το οποίο μόνο εμείς μπορούμε να να καταλάβουμε, μόνο εμείς. Είσαι εδώ δίπλα μου, η σκέψη σου ζεσταίνει την πονεμένη μου καρδιά, ένα συναίσθημα τόσο δυνατό που δεν μπορώ να το καταλάβω ούτε και εγώ, καταλαβαίνω μόνο ότι σ΄αγαπώ σαν τρελός, σε λατρεύω όσο δεν έχω λατρέψει, σε λατρεύω όσο δεν έχεις λατρευτεί, είναι κάτι το μαγικό αυτό που ζω μαζί σου, ούτε στα καλύτερα όνειρα μου δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι μια γυναίκα σαν εσένα θα με αγκάλιαζε και θα με φιλούσε τόσο γλυκά και τόσο τρυφερά και θα μου έλεγε "σ΄αγαπώ" juanaki μου. 

    Μου έφερες την άνοιξη στην καρδιά μου, σ' ευχαριστώ, έχεις ριζώσει μέσα μου, είσαι το άλλο μου μισό, είσαι ο άνθρωπος μου, είσαι η μεγάλη μου αγάπη, ότι το καλύτερο έχει συμβεί στην γαμημένη ζωή μου, είσαι το καλύτερο μυστικό μου, το πιο σημαντικό πρόσωπο στη ζωή μου, σ' ευχαριστώ που σε αγαπώ, είμαι πολύ ερωτευμένος και χαρούμενος, μια αγάπη δυνατή και αληθινή χωρίς ανταλλάγματα, μόνο έννοια στοργή, πάθος και χαμόγελο.

   Κλείνω τα μάτια και ταξιδεύω στην αγκαλιά σου, σκέφτομαι, θυμάμαι τις στις στιγμές μας, κλείνω τα μάτια και θυμάμαι τις στιγμές που τα χείλη σου δρόσιζαν τα χείλη μου, στιγμές μαγευτικά όμορφες που κάνουν το κορμί μου να λαχταρά το κορμί σου,
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΖΙ,
να ζούσαμε αγάπη μου, μακριά σου νιώθω την ψυχή μου να πεθαίνει, νιώθω την καρδιά μου να ραγίζει, κοντά σου ξαναζώ, μαζί σου νιώθω, δίπλα σου νιώθω το παράθυρο της καρδιάς μου ορθάνοιχτο ξέροντας ότι δεν θα προδοθεί, το ξέρω κορίτσι μου, το νιώθω, η αγάπη μας είναι πολύ δυνατή, είναι η καλύτερη, η πιο ρομαντική ταινία με πρωταγωνιστές εσένα και εμένα ψυχούλα μου, εμάς αγάπη μου και τον έρωτα μας.
Σ' αγαπώ πάρα πολύ .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου