Σάββατο 26 Απριλίου 2014

La Voce del Silenzio - Andrea Bocelli

La Voce del Silenzio


                                                    Levina
Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια οδηγούσα
κάτω από ιδιαίτερη συναισθηματική
φόρτιση, όταν άκουσα μια μαγική
φωνή στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου.
Σταμάτησα στην άκρη και εκεί
ξέσπασαν τα συναισθήματά μου υπό
τους ήχους της μουσικής… λύπη,
απογοήτευση, θυμός, όλα εξαφανίστηκαν
και έμεινε μέσα μου το αύριο που
θα ερχόταν μαζί με ένα όνομα ...
Andrea Bocelli.
Από τότε αυτή η φωνή μαζί με τις
αγαπημένες μου μουσικές συνοδεύει
την ζωή μου, εξημερώνει την ψυχή μου,
μου ανοίγει ένα παράθυρο στο φως και
τα βράδια … τα βράδια που κάθομαι
παλεύοντας με το χαρτοβασίλειο, με
τους μουσαμάδες και τα πινέλα μου,
ως τα ξημερώματα  μέσα στην σιωπή…. 
α η σιωπή!
πόσα μπορείς να ακούσεις dal mare del silenzio
μέσα στην θάλασσα της σιωπής !
εδώ ο εαυτός μου και η μουσική
είναι η συντροφιά μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου