Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Μίλα μου φως μου....Francis Goya Goodbye Moscow (+playlist)




Μίλα μου φως μου
Κύλησες κι απόψε
μέσα στα χείλη μου.
Ξεδίψασες την αρχέγονη πληγή
του έρωτα.
Δρόσισες το στόμα μου
με φιλί κρατημένο
για μένα απ' τα χρόνια της νιότης σου.
Χόρτασες την πείνα
της καρδιάς μου αγάπη.
Έσταξες στα μάτια μου
της χαράς το δάκρυ.

Ποιός μπορεί να σε φτάσει;
Ποιός μπορεί την καρδιά σου
να γνωρίσει;
Έδωσε ο θεός έλαχε σ' εμένα
αυτή η τύχη.
Ν' ακουμπήσω το χτύπο της
φως να πάρω απ' τον ήλιο της.
Να γράψω σ' αγαπώ στον τοίχο της.
Και ήρθε ο άνεμος βοριάς
κάποιας, κάποτε ανθρώπων συμφοράς.
Τα μαλλιά σου σκόρπησε τα χείλη σου πάγωσε
τη φωνή σου σταμάτησε.
Το χρόνο άλλαξε
το δρόμο της χαράς ξεστράτισε
κι έμεινες εσύ συννεφιά.
Κι έγινα εγώ ταξίδι μακρινό
σε άλλο ουρανό..
Έγιναν τα χρόνια πολλά
τα σύννεφα γίνανε δάκρυ.
Ξεπλύνανε τον πόνο
ταξίδι έκανες έκανα στο χρόνο.
Κι εκεί στης ζωής τη δεύτερη στροφή
στο σταυροδρόμι της σιωπής.
Αντίκρισα τα μάτια σου
μέσα χάθηκα στα χείλη σου.
Κρύφτηκα στα λόγια σου ζεστάθηκα.
Κι άνοιξες θε μου τη σιωπή
γεμάτοι δώρα οι ουρανοί
δικά μου απ' την καρδιά σου.
Γλυκιά μου αγάπη
έλα εδώ στης ζωής την άκρη
και το χέρι μου κράτα.
Μίλα μου φως μου
το χθες σταμάτα..
Ζωγράφισε το σήμερα.
Για να έχει το αύριο
τη γεύση σου στα χείλη μου.
Για να έχει η ζωή
μια αιτία να μας πει συγνώμη.
Για να έχουν οι άνθρωποι
μια αφορμή ν' αγαπήσουν.
Όλοι._

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου