Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Έλα πια σε μένα

 
 
 
Έλα πια σε μένα
***

Ξανά μπαίνει η αγάπη ν απολογηθεί
Που ξανά ήπιε δάκρυ
Για να ξεδιψάσει για ν αναστηθεί

Το κρίμα της?Που χτυπάει η καρδιά
Που λιώνει υποφέρει   που έρωτας φωτίζει
και η ψυχή φωνάζει πια πως  αγαπά

Τρέξτε φέρτε όλοι κάγκελα αλυσίδες
Δέστε της τα χέρια κλείστε της τα χείλη
πια να μη μιλά
Ζωγραφίστε πάνω για ουρανό γι' αστέρια
Δάκρυ πια και πόνο νύχτα συννεφιά

Δείξτε την χλευάστε το σταυρό σηκώστε
Μίσος τα καρφιά σας σκύψτε και καρφώστε
Αίμα της να στάξει μες της γης τα μάτια
Κάντε για άλλη μία την καρδιά κομμάτια

Κοίτα πως φαντάζει στης βροχής τα αγιάζι
Στο βρεγμένο χώμα λάσπη τη σκεπάζει
Χαμογέλα εσύ ψεύτη υποκριτή που για το καλό της
Πνίγεις την καρδιά της κάθε τι δικό της

Πόσο πια σας φταίει σαν χαμογελάει
Όταν η καρδιά της στη ζωή μιλάει
Τρέξτε όλοι σωτήρες τρέξτε όλοι τώρα
Δέστε καμαρώστε τη δική σας μπόρα

Βλέπω στης ματιάς σας πίσω απ' την ψυχή σας
Μάθατε στο μίσος  να γελά η ζωή σας
Βλέπω και θυμώνω παίρνω εγώ τον πόνο
Μακριά της όλοι ψεύτες είστε μόνο

Φύτεψα καλή μου μέσα στην ψυχή μου
Άνοιξης κομμάτι με ουρανό για σένα
Άνοιξα την πόρτα  δίπλα της καρδιάς μου
Έλα εσύ ζωή μου ακούμπησε σε μένα

Σου 'χω αγαπημένη σου 'χω κρατημένα
Λόγια παραδείσου   έχω  εγώ κρυμμένα
Μια να σ αντικρύσω μια να σε φιλήσω
Μια στην αγκαλιά μου πια να σε κρατήσω

Την αγάπη φως μου  για να σου χαρίσω
Έλα μη διστάζεις  έλα πια σε μένα
***
9 Απρ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου